אחסון משרדים ראשון לציון

 

כשאתם מעוניינים לאחסן את הציוד המשרדי שלכם, שנחשב לדבר יקר ערך עבורכם, עליכם לבדוק טוב טוב איזה חברת איחסון מתאימה לכם. שתהיה חברה מקצועית, אמינה שתתן לכם בדיוק את השירות להם אתם זקוקים בצורה הטובה ביותר.  

בראשון לציון יש כמה חברות אחסנה ולכן אנו צריכים לבחור אחת מהן שתעשה את העבודה שלה ותאחסן את הציוד הכל כך חשוב לנו בצורה הבטוחה ביותר, במחסנים הטובים ביותר, כך שהציוד לא ייפגע  וכמובן לא ייגנב.

כדאי מאוד לעשות סקר בין חברות האחסנה הרבות בראשון לציון, אם זה ברשתות, או להתייעץ עם חברים, על מנת למצוא את החברה הטובה ביותר,שתתן לכם את השירות הטוב ביותר לאחסנת הציוד שלכם.

.

מה צריך לבדוק לפני שאנו בוחרים חברת אחסון בראשון לציון

מכיוון שהציוד המשרדי שלנו הוא ייקר ערך, המחשוב, המסמכים שנמצאים בו שהם בעלי חשיבות רבה, אנו לא רוצים לקחת סיכונים ולאבד אותם ולכן אנו צריכים חברת אחסון מקצועית ואמינה . אנו צריכים לבדוק שאנו נקבל את שירותי האיחסון ברמה הגבוהה ביותר. שירות שכולל מחסנים שמראש בנויים באופן שמגן מפני מפגעי מזג האוויר, ובנוסף לזאת מעניקים מימד נוסף של הגנה, וכוללים אמצעי אבטחה מתקדמים. כך שאנו יכולים להיות רגועים שבין אם בחוץ חם, או שיורד גשם, או אם במקרה מסתובב מישהו נוכל/גנב, שהציוד שלנו יהיה שמור מכל משמר.

כדאי מאוד לבחור בחברת אחסנה הקרובה אליכם למשרד, כך שאם המשרד שלכם נמצא בראשון לציון, תבחרו כמובן בחברת איחסון שנמצאת בראשון לציון. אפילו אם אתם רוצים לאחסן תכולה לזמן ארוך ויתכן שלא תהיו זקוקים לה בזמן הקרוב, כאשר תצטרכו, טוב שמחסן יהיה קרוב, נגיש ובהישג יד. כך לא תצטרכו לבזבז זמן מיותר.

יש מגוון רחב של מחסנים בראשון לציון שנותנים מענה לאיחסון המשרדים שלנו, צריך לבדוק טוב טוב שהמחסן שאנו משכירים לציוד שלנו, נותן לנו את המענה הטוב יותר שהציוד שלנו יישאר שלם ולא יינזק. המחסנים ויחידות האחסנה צריכים להיות בסביבה מעולה ומוגנת ומתוחזקים בקפדנות. חשוב מאוד שלמחסנים יהיו מערכות גילוי וכיבוי שריפות, שירותי ניקיון והדברה וכו… המחסנים צריכים להימצא במקומות מרכזיים, עם גישה נוחה וחניה חינם. צריך שיהיו מעברים רחבים להובלת הציוד המשרדי, גישה נוחה למשאיות של חברות ההובלה.

שטח אחסון המתאים לכם

אחסון תכולת משרד יכול לכלול הרבה מאוד פריטים או ציוד. אפשר לאחסן ציוד משרדי, רהיטים שכרגע אינכם זקוקים להם, ניירת שלא חייבים לשמור במשרד, אך בשלב זה לא כדאי לזרוק אותם. צריך לדעת שלכל משרד נדרש שטח אחסון שונה. כאשר אתם מעוניינים באחסנה לטווח ארוך או קצר הטוב ביותר יהיה לפנות לחברת אחסנה שיכולה להציע שטחים לאחסנה בכל מיני גדלים. למשל, אם כרגע צרכי האחסנה שלכם קטנים, תנסו למצוא מחסן לא גדול. ואם אתם פונים להשכיר מחסן מחברה שיש לה גדלים שונים של מחסנים, תמיד תהיה לכם את האפשרות בעתיד לבקש לשנות או להחליף מחסן לגדול יותר.

 

ביטוח 

אחסון תכולת משרד יכולה וצריכה להיות במקום שבו תוכלו להרגיש בטוחים שהציוד שלכם שמור ומוגן היטב. מקום שבו שומרים על הניקיון, מבצעים פעולות למניעת כיסה של מזיקים. כמו כן, מקום שבו התכולה נמצאת תחת ביטוח. צריך תמיד לברר מה גובה הביטוח], מה מכיל הביטוח, כדי שתהיו בראש שקט.

אחסנת משרד בראשון לציון-מה אפשר לאחסון ולכמה זמן

ניתן לאחסן כמעט כל דבר- החל מריהוט משרדי על סוגיו וכן ציוד משרדי מסוגים שונים. תנאי האחזקה במחסנים ויחידות האחסנה מבטיחים לכם שהציוד שלכם יישמר באופן הטוב ביותר ושתוכלו להוציא את התכולה בבוא העת באותו המצב בדיוק כפי שהכנסתם אותו.

ניתן לאחסן ציוד וריהוט משרדי לכל תקופת זמן, החל מימים בודדים, דרך שבועות ועד חודשים ושנים.

דבר נוסף חשוב, למי שמעוניין בשירות אחסנת משרד בראשון לציון הוא האפשרות להשתמש במחסן באופן שוטף ככל שאתם צריכים אותו. המשמעות היא שהמחסן שלכם במשך כל תקופת ההשכרה יהיה נגיש אליכם ותוכלו להוסיף בו ציוד מתי שתרצו וכן להוציא ממנו ציוד שתצטרכו. 

החשוב ביותר הוא באחסנת משרד הוא החופש שלכם לעשות בשטח האחסנה שלכם בכל התקופה של האחסנה ככל העולה על רוחכם , לפי הצורך שלכם.

חברת האחסנה שלכם, צריכה לתת לכם ייעוץ מקצועי ותומך לכל אורך הדרך.

מחיר אחסון משרד נקבע על פי מספר פרמטרים כגון:

  • כמות הציוד שמאחסנים
  • לאיזה תקופה מאחסנים את המשרד
  • באיזה מרכז אחסנה אתם בוחרים 

שירותים נוספים שאפשר לקבל מחברת האחסנה בראשון לציון

שירותי אחסנת משרדים מלווים בדרך כלל בשירותים נוספים כגון: הובלה ואריזה. כך שאין צורך לפנות אל מספר ספקים, ניתן בהחלט לסגור עם חברת האחסנה גם שירותי אריזה, הם יכולים להביא לכם קרטונים, שאתם תארזו, בדרך כלל את מוצרי החשמל והמחשבים, יבקשו ממכם לארוז, שאר הדברים, הם יכולים לארוז עבורכם. כמובן שאם תצטרכו לפרק ולהרכיב דברים זה יתומחר בצורה אחרת. נוסף לזאת חברת האחסנה יכולה לספק לכם את שירותי ההובלה. אין כמו לשלב את כל הדברים אצל חברה אחת, גם חוסך בריצות ובזבוז זמן וגם בעלויות.

לסיכום

כשאנו מיועדים לעבור משרד, ולהעביר את הציוד שלנו, שהוא בעל ערך רב עבורנו, אל לנו לחסוך, אנו צריכים למצוא חברת אחסון משרדים, שתהיה אמינה, מקצועית דיה, שתעסיק כח אדם מקצועי ואכפתי, שילווה אותנו לכל אורך הדרך, שתשמור לנו על הציוד, מפני נזקים וגניבות. חשוב מאוד שהחברה תבטח את הציוד שלכם, גם בזמן ההובלה וגם לאורך כל זמן האיחסון.